Selecteer een pagina

Op zondag 21 juni staat weer het jaarlijkse donateursconcert van de Orthense Harmonie op
het programma. Deze ochtend is speciaal bedoeld als dank aan onze donateurs en iedereen
die onze vereniging een warm hart toedraagt. Natuurlijk zijn ook familieleden, vrienden en
andere muziekliefhebbers van harte welkom.

Het programma begint om 11.00 uur met het KIO. Daarna volgen optredens van Orthissimo
en het Groot Orkest. De ochtend wordt rond 12.30 uur feestelijk afgesloten met een
gezamenlijk optreden van Orthissimo en het Groot Orkest.

Adres: Nico Schuurmanshuis
Ketsheuvel 50
5231 PT ‘s-Hertogenbosch (orthen)